uçtu uçtu kim uçtu

Yarın işe, kar sebebiyle gidememek istiyorum...

Haber vermediğim için beni kovsunlar. Tazminatımla önce bir haftalık tatil yapayım, güneyde bir yerde. Orda tanıştığım bir adam, bana sekreterlik önersin. Kabul ediyim. Adam evli olsun. Aşk yaşıyım. Uğruna riske girilen kadıncık olayım. Vicdanım ağır bassın. Rezalet çıkmadan istifa edeyim.

Sıradan bir mağzada, torpilsiz tezgahtarlık işini bulayım. Pazartesi süslenip püslenip, üç kuruşa ayaklarımın üstünde durayım. Kendini beğenmiş kadınlara, kilo aldIklarInI söyleyip müşteri kaçırayım. Kazandigim 3 kuruşa, bir gezi kitabı alayım.

Ver elini Hindistan. Aç ve açıkta sokaklarda gezeyim. Dilini ve dinini bilmediğim birine aşık olayım. Zamanla erisin bitsin. Bitmesine yakın çekeyim gideyim. Şehrime döneyim.

Lunaparkta, dönme dolabın bilet kesicisi olayım. Çoluk çocuğu döndürüp durayım. Bu kazandiğim paramla loto oynayayım. En baba ikramiye bana çıksın. Parayı bankaya yatırıp bu sefer Hawaii de Hakaaano’ya gideyim. Orda zengin avcısı rolünü kabul edeyim. Olgun, hoş bir adamla bir one night stand yaşayayım. Sonra sabaha ondan daha zengin olduğum süprizini yapıp, adamın kalbine indireyim. Hobidi hopbidi ülkeme döneyim.

İs kadını olayım. Laila, Reina ve de Lucca’yı satın alayım. Varsa içerdeki olgun, paralı, zengin adamcıklara gösterip vermeyeyim.

Yıllardır tanıdığım birinden, kazayla hamile kalayım. Mecburen kürtaj olayım. Kendimi içkiye vurayım. Sarhoş olayım.

Bu sefer yeni tanıdığım birinden çocuk yapayım. Üşenmeyeyim, utanmayaym doğurayım. Bezini yıkamayayım. Ayağımda sallıyayım. Çok sevdiklerimi, teyzesi ve amcası ilan edeyim. Bebeği onlara emanet edeyim.

Son kez yeniden aşık olayım. Sevgilime giderken, karda kayan bir araba bana çarpsın. Tüm sevdiklerim hastanede toplansın.

Çiçek ve balonlarla derin bir uyuyayım...

9 leblebi:

Zeyno dedi ki...

İyi başlayan birşeyi, neden kazaya getirdin ki? Öyle bir yazmışsın ki, atlı kovalar gibi okudum. Bu ne sürat kelimelerde kadın. Sonu hariç, bebek kısmı ve kaza, özendim yaşayacaklarına. Kaza felan yaşama zaten Allah korusun! Beni de koyar mısın bu hayallerinin yanına...

Adsız dedi ki...

sana bunları neyin yazdırdığını çok merak ettim.. bunalmışlık mı, merak mı, hayal mi?

lazanya dedi ki...

hahaha süper be feci eğlenceli olmuş :D

umursamazdan öyle gitse hayat be

"leb" demeden... dedi ki...

@Zeyno
la bari hayalimde rahat bırak kadın .)))

@cerenkıral
daraldım bu aralar. işsizim de...

@Lazanya
elinden geleni yap, olmuyorsa koy gitsin işte ;)

KaraEfendi dedi ki...

Yuh senaryo gibi olmuş :D

Güzel başlayıp, kaza ile bitmiş, iyi drama yada romatik film olur bundan :P

Bu arada ilk paragrafa bittim! Evli olsun, aşk yaşıyayım :P

zihni dedi ki...

"çiçek ve balonlarla derin bir uyku" mu sıradaki, yoksa
derin rüyadan uyanma zamanı mı?


"güneyde evli bir adama aşık olma"ya kalkışma sakın ha:)
ne olur ne olmaz, şeytan doldurur:)

zihni örer dedi ki...

ha unutmadan,
çılgın olduğu kadar ilginç senaryo, kısaca, hoş bir hayalgücü ürünü.

Bookmark and Share