deli mi öptü beni?

Biri farkında…
Biri safa yatıyor…

Önce şımarttım alabildiğin kadar. Doldurdum tepeleme. Yani o derece, o kadar...
Eee almadın tabi...
Daha da kötüsü “daha da yer var” sandın...

Ne zaman “ben kimim?”in yerini aldı “ben var ya...”lar.
O kadar büyüdün mü sen?
Ne kadar adamdın? Ne kadar olur ki sızın?
Ateş ol sen, kendin kadar.
Yak da göreyim...

Öylesine gelişti... Gelişi güzel...
Hadi lan ordan.
Ne gelişin güzeldi ne gidişin.
Gelişine vurayım...

Akşama koynunda, sabaha yollardayım...
Sabahtan akşama çekilmiyorsun.
Bi kitap, bi şişe şarap, bi kutu durex...
Daldım, harcıyorum...

Yazıyorum... Karalıyorum...
Sen bunu kaldıramazsın, tahmin ediyorum.
Ortalık bilmesin, elin kirlenmesin...
Ben elimi kolayla yıkıyorum.
Sen zor olamazsın...

Ve inadıma gidiyorum...







- Sen delisin!
- Heee öyleyim… Ve de öpiyim…

0 leblebi: