Rec




Bu gece senle beraber olalı 4 ay oldu. Bence bu geceyi baz alabiliriz, biz olmanın başlangıcı olarak. İlk öpüştüğümüz ve seviştiğimiz gece... Sevişmeden eksik kalır ilişki çünkü. Bizim tamam olduğumuz tarih 5 Eylül 2014. Hatta tam da bu saatler...













Dedeman'a gitmiştik bi şeyler içmeye. "İçerde oturamam, daralırım. Dışarıda oturamam, üşürüm." dedim. Sen ise "odada içelim" demedin. 'Tamam olur bu iş olsun' dedim içimden. Düşünmedim, ben söyledim. İçmedik ama seviştik. Bence iyi de ettik...

Düşünmemiştim gerçekten; ertesi günü, sen Antalya'ya gidince n'olacağını, yurtdışını hele aklıma bile getirmedim. Sadece o akşam yanında kalmak istemiştim. Ve "bu bir gecelik değildi" dedin, hayatımın bir günde altüst olduğu o dönemde...

Seni neden sevdiğimi soruyorlar, anlatıyorum...

Cem Yılmaz bir gösterisinde, otellerde çarşafların hiç açılmayacakmış gibi sıkıştırıldığını söylüyordu. Senleyken o yatak hep açık oluyo, kolların gibi.

Yanımda kalacağına inandığım zaman, kaydetmeye başladım; seni sevme sebeplerimi. Beynimdeki REC tuşuna bastım, gittiğinde hep hatırlamak için.

Her erkek sevdiği kadını soyar. (Hatta genellikle sevmeden de...) Ama sen beni giydirdin be adam. Çocuk giydirir gibi. Özene bezene, koruyup kollayarak ve gözlerime öyle bakarak... Bunu da kaydetmiştim Burdur'da.

Yine Burdur'da gece titreyerek uyanmıştın. "Korkma iyiyim, sakın korkma" oldu ilk sözün. Bi insan hastayken, o halde, nasıl karşıdakini düşünür ki... Şimdi seni sevmem garip mi?

Niye aşık olduğumu soruyorlar, anlatıyorum...

Kışın dışarıda çay içiyorduk hani Ağva yolunda. Gittin bana arabadan kazak getirdin, üşüdüm diye. Çünkü elin, çıplak koluma değmişti. Benden önce beni düşündün yine.

Banyoya girince bornozu kapıda bulduğumu anlatıyorum mesela... Yemeğini bırakıp, arabadan mama alıp, kedileri beslemiştin bi kere de... Bu kadar küçük ama ince düşüncelerini...

Senle olan veya senin çektiğin tüm fotoğraflarda iyi çıkmamı anlatamıyorum. Anlasam bunu da anlatırım...

Bir de özellikle anlatmadıklarım var. Aramızdaki durumların bazıları, özel şeyler tabi. Bana güzelmişim gibi bakman gibi.

Boyundaki o yerin kokusu gibi.

"Önce sen" gibi ;)

Dilerim seninle kaydedecek daha çok şeyim olur.



0 leblebi:

Bookmark and Share