follow the unfollow

Bu yazı bir değil (rakamla 1), herkes için yazılmıştır. Sadece tanışmış olduklarımı değil, ileride tanışacak olduklarım içindir de... Buna göre okuyunuz!

Leb nasıl biri?

Agrasif, biraz ters, çokca eğlenceli, ciddi almaz, bla bla bla... İşin aslı bunlar doğru.

Çünkü twitter orası. Yani mimik, ses tonu vs yok. İyi ki de yok. Düz oluyorsunuz böylece...

(Gerçi ben reel hayatımda da "düz"üm ama...)

Kız arkadaşımın sevgilisi beni sevmez mesela. Unf yaparım. Çünkü ilişkisi benden daha önemlidir. Olmalıdır. Arada kalmasına gerek yoktur. Sonuçta başka bi iletişim istenirse bulunur vs. Bu sırada da zerre kadar kırılmadığımı belirteyim. Olması gereken de budur çünkü.

Kimsenin hayatını, seçimlerini, ilişkilerini sorgulamam ya da yargılamam. Hatta yadırgamam bile...

Ben tanıştıklarıma bile hayatları ile ilgili yorum yapmam. Sorulduğunda, dalgaya düşüp fikrimi söylesem, sonradan kendime kızarım. "Herkes pazara çıkmış, kendi aklını alıp dönmüş. Sana ne. Tut çeneni" derim kendime. Akıl vermek haddim de değildir, niyetim de...

Çünkü herkes kendi yolundan yürür ve tecrübe edinir bence...

Bana gelirsek, sanırım bu blogu izleyenlerin çoğu beni twitter'da da takip ediyordur.

Yani ne tarz yazdığımı biliyordur. Evet, sıkça seksten bahsederim. Bi de (varsa) adamdan bahsederim. Aslında hemen her şeyi yazarım. İlk günkü gibi... Sonradan yazdıklarım değişmedi. Yani "sen böyle tweetler atmazdın" deme şansı yoktur insanların.

İşin garibi, insanlar bi süre sonra bunlara tepki verdiler. "Sevgilini yazma" diyen de oldu, seks tweetlerimden rahatsız olan da...

Yani ben hakkaten reelde bile hayatlarınızdan uzak dururken, kendi fikrimi kendime saklarken, sizi olduğunuz gibi değerlendirirken... Siz kimsiniz?

Hayatımdaki yeriniz ne sizin?

Hayır, unf edilmeyi anlarım. Ki bu bi özgürlüktür. Beğenmiyorsan unf, rahatsızsan block. Mantıklı. Anlaşılır. Kabulümdür.

Sizin bana ne yazmayacağımı söylemeniz ne peki? Hangi cesaretle?

Ne yani sevgilimden bahsedince kısmetim mi kapanır? Gizli kapaklı sevgili edinemem, ipe dizemem diye mi? Seks tweetleri atınca edepsiz mi olurum? Arkamdan "vayy ors... neler yazıyo. Bunun gideri olur" diye mi düşünürler?

Nereden çıktı bu beni adam etme, doğru yolu gösterme, edep halleri  öğretme filan? Ne zaman velim oldunuz ki siz? Hayrola, gelip beni size mi şikayet ettiler? Yoksa vazife mi çıkarttınız durumdan?

Bence herkes istediğini yazsın, istediğini düşünsün, istediğini hissetsin.

Beğenmeyen de yatağını ayrı sersin.

5 leblebi:

Adsız dedi ki...

kadın haklı beyler, şimdi dağılın :)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Mis gibi yazmış,eline koluna sağlık.

The Butterfly Effect dedi ki...

cuk oturmuş,kendi hayatına bakmadan herkesin hayatına klavuz olan kargalara mucuks...

Beyruz Şahin dedi ki...

Herkes kendi hayatını yaşar. Kimsenin de kimsenin hayatına karışma gibi bir lüksü yok!

Bu yorum ve üstündeki yazı bencen mahalledeki Nurten ablaya, hani şu dedikoducu olan, gelsin.

Sevgilerle...

Bookmark and Share