akran

Anılar 9 kasetini görmüşlüğün, dokunmuşluğun ve hatta satın almışlığın var ise akranımsın.










A

15 leblebi:

Aslısın dedi ki...

Olmam mı bee :) Nereden geldi aklınla, bin yaşa!

zihni örer dedi ki...

A2-7-9-B1-2 hariç,

Müzik zefkini sevdim.

favorilerim:birinci:B8
ardından:A1-5-6-B5-6-B9

bu durumda ben senin neyin olabilirim?

"leb" demeden... dedi ki...

@Aslı
bazı twitlerimi bloga almaya karar verdim. e almışken de biraz süslüyorum. müzik bağlantıları ile nostalji oldu işte mesela :)

@zihni
blog arkadaşımsın sen benim :)))

Adsız dedi ki...

anılar 9 diil ama bi anılar ım vardı. hazırlık hocam aldırmıştı.
hakkaten "anılar" oldu yani:)

penelope dedi ki...

burdaki şarkılarla ilgili bi yazı yazdım
dün
tasalakta bitmemişti..şimdi yayınlasam olmaz artık:))) bu kadar olur ....hotel calıfornıa ve let ıt be yi içeriyordu ve o dönemin rock müziğine atıftı biraz:)))
akranım olmaktan başka bişeysin galiba sanırsam herhal..

"leb" demeden... dedi ki...

@penelope
aa niye olmasınmış? bal gibi olur hem de ;) sen yaz link veriyim ben de hatta...

e tabi ben yengen olucam sanırsam ya :)))

Zeyno dedi ki...

Bunların hepsini biliyorum cdlerini koyar dinlerim zaman zaman "anılar 18" i daha çok dinliyorum. Favorim ise "epitap"tır. Gençliğim de nane likörü içerek dinlerdim. Gençliğimde derken akran değiliz bu arada bunu da (üzülerek) belirtiyorum... Ha, gerçi gitgide yaklaşıyorsun bana bunu da sevinerek belirtiyorum...:))) Arkadaşlar, 15 Eylül leblebinin doğum günü haberiniz ola! Yaşını kendi söylesin o kadarına cesaret edemem :)P

"leb" demeden... dedi ki...

@Zeyno
ne söylüyosun kızım. şimdi hediyeydi kutlamaydı net kitlenicek :)P

37 oluyorum. yaşımı saklamam :)

@katze
eh senden baya bi önceki mevzular bunlar tabi. o zamanlar okul çayları olurdu. ev partilerine geçilmemişti filan. hey gidi günler :)P

penelope dedi ki...

zey zey ..uyuza bak ablamın akranısın ne leeeyynn..sen bie yaşlı kokonalar mı dedin ...ne dedin seen .çatt ne dedin sen çççaatt..atalarımızdan hende ataizinin biliyorsun böyle bi söylemden sonra dillere pelesenk olmuş çatırdayışını leblşebi ve onun akranları adına hatırlatayım dedim..

lan leblebi..harbi dinazor muyuz neyiz..nberde kaldı bu şarkılar..bi de şu vardı hatırla bi : hani klibinde kız kör oğlan da müzikçi...lıonel abimiz...helloo ..anaamm ne rtomantikdi de mi

"leb" demeden... dedi ki...

çok güzel şarkılar vardı da... twit "anılar9" ile ilgili olunca eklemedim onları :)

yoksa bi liste yapsak neler hatırlarız :)

careless whisper çok severdim ben de...


çok güzel şarkılar vardı da... twit "anılar9" ile ilgili olunca eklemedim onları :)

yoksa bi liste yapsak neler hatırlarız :)

çok sevdiklerimden;
http://fizy.com/#s/1mjus7

küfkedisi dedi ki...

ha ha bende de var ama nereden geldiğini bilmiyorum :)

New York Muhtari dedi ki...

bu yaziniz beni yillar oncesine goturdu.. o kadar cok dinlemistim ki bu kasedi en sonunda kaset bozulmustu, kalbim duracak sanmistim... kac yere gidip sordugumu hatirliyorum, haftalar sonra buldugumda nasil sevinmistim...

sarkilar bana yasadigim donemleri hatirlatir, bu kaset bozuldugunda sanki anilarim da yok olacak sanmistim...

Hey gidi gunler..

"leb" demeden... dedi ki...

@NEW YORK MUHTARI

"kaset" bulamayanlar boş kasede çekerdi. kasetten kasade çoğaltma yani. bazi kaset satan terler yapardı.

ya da karışık liste verirdiniz. çekmesi daha uzun sürerdi onu. sonra gidip alırdınız filan :))

Bookmark and Share