koliler

Şebo’dan mail geldi bir gün, bana ve çeteye. (Bizde çete diye; dostlardan oluşan gruba denir.)

   Çabuk
   www.   .net e girin.
   Bu nasıl bir şeydir yaaa.
   :(((

Bildiğiniz karı kız götürme sitesi. Çöpçatan bile demiyorum dikkatinizi çekerim. Siberalem filan olsa yine bi derece, anlayacağım. Varsa 5. sınıf kadınların ve bi dolu dangalak erkeğin olduğu, abuk sabuk bi yer. Üye bile olduk. Hani belki tasarım kötüdür de içerik iyidir diye. Yok yok yok…

Ebelenme meselesine gelirsek, biraz geriye saralım… Şebo’nun sevgilisinin, bi yere acil mail atması gerekiyormuş. Kendisi de dışarıdaymış. Filan falan… Ya da böyle bir şeydi. Şimdi tam hatırlamıyorum. Şebo’ya mailin şifresini vermiş ve sonra da değiştirmeyi unutmuş. 


Şebo’yu şeytan dürtmüş. Girmiş bi bakmış, www.   .com diye bi siteye üyelik. Önce siteden mesajlaşmalar, sonra mailler. Bildiğin aşk mailleri. Hem ateşli hem duygusal. Ortaya karışık yapmış yani herif.

Telefon trafiği başladı ardından. “Tamam. Bitti bu iş” diyordu Şebo. Açıksası bizim ise çok işimize geliyordu. Körüklemiyorduk ama yatıştıran da yoktu. Çünkü herif bizim gözümüzde beş para etmiyordu.

Şebo ağlıyordu, “Ben bu adam içim kendimden vazgeçtim. Kim olduğumu unuttum. Ödülüm bu mu ya, karşılığı bu mu.” Haklıydı da bi bakıma. Bu herifti sevgili olana kadar her gün işyerine çiçek yollayan, bu herifti “bana istiyorum demen yeter. Senindir” diyen, bu herifti beraber yaşayalım diye tutturan, bu herifti ailesiyle tanıştıran, bu herifti…

Son sürat başlamıştı ve duvara da son sürat çarpmıştı Şebo… Sonra bi daha çarpmıştı… Sonra bi daha…

Her seferinde de hafızasını kaybediyordu sanki. Siliyordu yine kendini…

Biz ise inanıyor ve seviniyorduk işte, Şebo “bitti” dediğinde.

Şebo bi süre sonra sakinleşince, markete gidip 3-5 koli almış. Tüm eşyalarını bu kolilere doldurmuş herifin. O aşk! maillerinin de çıktısını alıp, kolilerin üzerine bantlamış özenle. Koymuş kapının önüne. Kapatmış ışıkları. Anahtarı kapıya takıp beklemiş. Kilidi değiştirememiş o arada çünkü... 


Gelmiş herif.

Önce yalvarmış; “bi daha olmayacak, affet, o kim ki? Hiçbi anlamı yoktu, sen kendini onunla mı kıyaslıyorsun?”

Bla bla bla…

İşe yaramaynca, başlamış bağırmaya “başkası var değil mi? Bunu bahane etme! Hem bu koca kolileri sen nasıl çıkardın kapıya? Sevgilin yardım etti değil mi sana?”

Kapıya sırtını dayamış, karanlıkta oturmuş ve sadece dinlemiş Şebo...

14 leblebi:

küfkedisi dedi ki...

şeboyu allah kurtarsın ya, ya da kendi gücünü toplayıp bir kurtulsun artık. aslında süper bir hareketmiş de gole çevirememiş.

"leb" demeden... dedi ki...

@küfkedisi
bu ne hız .) daha düzeltmelerimi yapmadan, yorum yapmışsın.

Şebo'nun 2 aldatılma macerası daha var. Onları da yazacağım...

.)

küfkedisi dedi ki...

öyle mi olmuş :)))) kumanda paneline baktım vardı, okudum, yazdım :)))

"leb" demeden... dedi ki...

bağlantıları verdim, okuyunca 1-2 kelime hatası yapmışım onları düzeltirken yorumun geldi .)

tşkr ederim tabi hoşuma gitti... yalan yok .)))

küfkedisi dedi ki...

işin komiği 1,5 haftadır hiçbir blogu okumuyorum, okudum ve en hızlı ünvanını aldım :)))

Adsız dedi ki...

şeboya cidden destek lazım..
eğer bu öyküler geçmişte kalmadıysa..
kaldıysa.. ve eğer destek almadıysa.. yine lazım..

bu gerçekten ciddi bi psikolojik durum..

sonunda şiddete.. ki bir kez yazmıştın.. ve en sonunda şiddet gören tarafın bir gün şiddet gösteren tarafından öldürülmesine kadar gidiyor..
inan..

hem okuyor hem de endişeleniyorum..

atalet..

"leb" demeden... dedi ki...

@atalet

bunlar yaşandı ve neyse ki geçti.

son ayrılma kararında destek aldı. pek yetmedi aslında; aynı şehirde kalmaya dayanamadı. taşındı.

şuan ayrılar...

Adsız dedi ki...

oh rahatladım..
şimdi şaşkın adamı kapıda kalışına gülebilir.. ve ilerleyen yazıları okuyabilirim ..

sevgiyle kal ..

atalet..

Zeyno dedi ki...

Erkek zihniyetine göre: Bir kadın erkeği reddediyorsa araya başka erkek sıkışmıştır. Bu yazıda da gördüm onu. Erkekler ah erkeklerrr aşk trafiğindelerr bir gün bir yerde patlyor işte böyle tekerrr tekerrrrr.
Takipteyim sizi leb demeden yazılarınızda ki esprileri özellikle ciddiye alıyorum çünkü şakalar o..pu gibidir ve her gerçeğin altına yatarlar. Sizde bunun farkında olan birisiniz. Kutluyorum bu farkındalığınızı ,)

"leb" demeden... dedi ki...

@zeyno

sizli bizli konuşma. çok yabancıyorum.

bu arada şaka cümlesi süpermiş.

hatırlat da bi yazı yazalım buna .)))

Zeyno dedi ki...

Pc de post ''it''in olsun sana bu hatırlatma :) yeter ki bana hatırlat MA :)))

"leb" demeden... dedi ki...

sen sadece "hatırlat"mıyorsun ki bana...

komple olayı hatırlıyorum, yazmak kolay oluyor .)))

cipim dedi ki...

ahh şebo ahhhh. hiç kolay değil kapıya koymak. yakalıyorsun, yüzüne çarpıyorsun ama o halde bile çirkeflik yapıyorlar. seviyorsun aldatılmayı unutmaya çalışıyorsun. Sonra bir gün bitiyor herşey. görünüşte tabiki. bir daha asla eskisi gibi olamıyorsun.

Bookmark and Share