24

nikotin / alkol durumu: kaç sigara içtiğimi bilmiyorum. açılmış pakede devam ettim çünkü. sayamadım ama az buçuk fazla kaçırdım. yarın sabah çamur gibi bir ağızla kalkıcağımı bilerek içtim. bugün alkol yoktu.

haletiruhiye: Sevi bulaşık yıkarken, mutfak kapısında ağladım ama sessiz sessiz. daha önce duşta ağlamıştım. özellikle tuhaf yerler seçmiyorum. kendiliğinden oluyor. yine çok şey düşündüm, yine hiçbir şey anlayamadım...

arşiv: son durum 2 şampuan + 1 saç kremi + 1 su şişesi kapağı. annem her gün bi kapak getiriyor. delirmemek elde değil. aşk "bu da sana kapak olsun!" diyor...

hamiş:


Beni güzel hatırla
Bunlar son satırlar
Farzet ki bir rüyadayım, esip geçtim hayatından
Ya da bir yağmur, sel oldum sokağında
Sonra toprak çekti suyu, kaybolup gittim
Belki de bir rüyaydım
Senin için
Uyandın ve ben bittim...


Beni güzel hatırla
Çünkü sevdim seni, seni, her şeyini
Sana sırdaş oldum, dost oldum, koynumda ağladın
Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini
Beni üzdün, kınamadım
Alışıktım vefasızlığa, el oldun aldırmadım...


Beni güzel hatırla
Sayfalarca mektup bıraktım sana
Şiirler yazdım her gece
Çoğunu okutmadım
Sakladım günahını sevabını içimde
Sessizce gittim, senden öncekiler gibi sen de anlamadın...
Beni güzel hatırla
Sana unutulmaz geceler bıraktım
Sana en yorgun sabahlar
Gülüşümü, gözlerimi sonra sesimi bıraktım
En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka
Söylenmemiş merhabalar sakladım her köşeye
Vedalar bıraktım duraklarda
Ne ararsan bir sevdanın içinde
Fazlasıyla bıraktım ardımda...


Beni güzel hatırla
Dizlerimde uyuduğunu düşün
Saçını okşadığımı, üşüyen ellerini ısıttığımı
Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne
Alnından öptüğüm dakikaları
Birazdan kapını çalan kişi olabileceğimi düşün
Şaşırtmayı severim biliyorsun
Bu da sana son süprizim olsun
Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum...


Beni Güzel Hatırla
Gidiyorum...

Orhan Veli Kanık



seslendiren: Ceyhun Yılmaz








20.02.2010
22:11

0 leblebi:

Bookmark and Share