istekler...

Çok basit isteklerim var aslında benim.

Misal,
   kelebekten korkuyorum ya
      bi yerde otururken pencereden kelebek girse
         adam da bana "merak etme buraya gelmez" dese...

Adam derse
   ben, hakkaten inanırım çünkü
      ruhum saf...

Kayıtlara geçsin.

6 leblebi:

FKH dedi ki...

salataya limon mu yoksa sirke mi istersin diye sorsa belki de..

"leb" demeden... dedi ki...

evet ya...

bu kadar basit aslında.

aşk öyle karışık bi hissiyat değil :)

Zeyno dedi ki...

Ben söylediğimde, bana inanmıyorsun ama bari aşk olsun da inan inşallah... :)

özgün dedi ki...

kendime bi yolculuk yaptım gördüm ki; aşk da , o sarsın beni kollar saçlarımı okşasın şevkati de ordaymış meğer.Kendi kendimin saçlarımı okşadım dedim ki sana birşey olmaz kimse sana zarar vermez sen istemedikten sonra......
Herkes söylüyor bunu belki ama herşey içimizdeymiş lan :)

Adsız dedi ki...

nedense en cin görünenlerin altından çıkıyor en saf ruhlar.. kayıtlarda böyle yani ;)

Bookmark and Share