saMİMi

Beni mimleyen Kara Efendi, akka seni nası bilirse öyle yapsın e mi! Gece uykum kaçtı olm. Dönüp durdum yatakta ve bunun pikemle bi ilgisi yoktu...

Stres oldum cidden. Yok yok, soru cevaplama kısmı eğlenceli. O kısımda sıkıntı yok. Olay mimleyeceğim 5 kişiyi seçmekte. Ben seçerim de ya "sen kimsin?" derlerse misal bana. (Bunu demeyecek arkadaşlar malesef zaten mimlenmişler.) Ya da "ayh uğraşamayacağım şimdi. Başka işin gücün yok mu senin" filan derlerse. İzlemem bak sizi. Cidden alnırım ha. Teee akkam... 

Bunları düşünmeden, sorulara konsantre olabilirim ama... Cidden. Aha oldum bile...



1. Hangi işleri yarım bırakırsın ya da bıraktığın neler var?
Genellikle gönül işlerini yarım bırakırım. Hevesim kolay geçer, kolay kırılırım, zor güvenirim... Çalışma hayatı anlamında takıntılıyımdır. Elimdeki iş bitmeden ofisten çık(a)mam. Çıkarsam aklıma takılır, gece uyuyamam.

2. Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?
"Kaybetmek" derken? Ölüm olarak yok. Dost olarak var ama her şey bir seçimdir. Herkes sağlıklı olduktan sonra bir şey kaybetmez aslında insan.

3. En ağır bulduğun, sana dokunan bir yemek var mı?
Karnıyarık. Dışarda yapılanlar çok fena. Alerji anlamındaysa, yok. Sevdiğin şey dokunur mu ayol insana :)))

4. Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?
Var. İşin ilginci; ikisi de farklı kişiler. (Açıklamayacağım tabi uzun uzun.)

5. Çocukken sevdiğin çizgi filmler?
Musti. O da sırf kedi diye. Büyünce, Garfield'ı daha çok sevdim.

6. Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun?
Duymuştum daha önce. "Benim de olsun canım ne var. Yazılarım derli toplu bulunsun bi köşede." demem daha çok yeni. 2009 Yılının başında aldım URL'mi.

7. Çok paran oldu neler yaparsın?
Gerçekten çoksa, hayvan barınağı kurarım. Sonra kendim gezerim. Her şeyi denerim. En son olarak, hobimle ilgili bi iş kurarım :)



Aaa bitti mi? Güzelmiş. Hadi bi daha yapalım... (Lafın gelişi.)



Mimlendiniz!



Mimlerim, alfabetik olarak sıraya girmiştir.



Not: Bu mim, Lazanya tarafından başımıza açılmıştır.

5 leblebi:

A-H dedi ki...

mimleri sevmiyorum ne yazik ki ama mimler sayesinde bir suru yeni blog kesfediyorum, iste bunu seviyorum :)

Lazanya dedi ki...

süper olmuş :) benim sayemde ha! evet bence farklı oldu... Klasik mimler gibi olmadığını gördüm. Dilerim farklı eğlenceli sorularla devam eder.

"leb" demeden... dedi ki...

@A-H
bazı cevaplar güzel oluyor gerçekten ve tabi ki yeni bloglar :)



@Lazanya
bu mim evt senin yüzünden tabi :)))

başka mimler de var da. tek kelimelik çağrışım mimleri filan...

stres ve heycan yaşıyorum :)))

KaraEfendi dedi ki...

1. sorunun cevabına gel sen hele, biliyordum zaten :P

"leb" demeden... dedi ki...

geliyim :)))

ne biliyodun nolmuş ki...