26

nikotin / alkol durumu: sıfır sigara & sıfır alkol. evdeydim.

haletiruhiye: senin yasını tuttuğum sanılmasın. bu kendime ve aşkıma saygım. yeni bir ilişkiye hazır değilim. aslında kendime bile hazır değilim. "seni en çok üzünler en yakınındakilerdir" demiş biri. en yakınım, kendimmişim...

arşiv: boş. anneme söyledim; artık kapak getirmesin. hiçbir şey biriktirmek yok artık.

hamiş:
Gülce


uçurumun kenarındayım hızır
bir dilber kalesinin burcunda
vazgeçilmez belaya nazır
topuklarım boşluğun avcunda
derin yar adımı çağırır
kaldım parmaklarımın ucunda...


uçurumun kenarındayım hızır
bir gamzelik rüzgar yetecek
ha itti beni ha itecek...


uçurumun kenarındayım hızır
divan hazır, ferman hazır, kurban hazır
güzelliğin zulüme çaldığı sınır
başım döner, beynim bulanır
el etmez, gel etmez
gözleri bir ret bir davet
gülce uzak uzak dolanır
mecaz değil, maraz değil
gülce semavi bir afet...


uçurumun kenarındayım hızır
gülce bir beyaz sihir
canıma bedel bir haz
nar ve nurdan bir zehir
gülce arafta infaz
bir tek bakışıyla suyum ısınır
güzelliğin zulüme çaldığı sınır...


uçurumun kenarındayım hızır
ben fakir, en hakir, bin taksir
cahil cesaretimi alem tanır
ateşten, kalleşten, mızrakla gürzden
dabbetül arzdan, deccaldan, yedi düvelden
korku nedir bilmeyen ben
tirtir titriyorum gülceden
ödüm patlıyor gülceye bakmaktan
nutkum tutuluyor, ürperiyorum
saniyeler gözlerinde birer can
her saniyede bir can veriyorum...


uçurumun kenarındayım hızır
bir dilber kalesinin burcunda
vazgeçilmez belaya nazır
topuklarım boşluğun avcunda
derin yar adımı çağırır
kaldım parmaklarımın ucunda...


İbrahim Sadri



22.02.2010
23.05

0 leblebi:

Bookmark and Share